Cumartesi , 21 Eylül 2019
Ana Sayfa > MAKALELER > Mailstore > MailStore Client (Windows Zamanlandırılmış Görev) Arşiv Başlamaması Sorunu Çözümü.
Safetica

MailStore Client (Windows Zamanlandırılmış Görev) Arşiv Başlamaması Sorunu Çözümü.

Windows 10 sürümleri üzerinde bazı durumlarda MailStore Client arşivle işlemini, windows zamanlandırılmış görev yöneticisi tarafından çalıştıramamaktadır.

Bu olay üzerinden aşağıdaki çözüm aşamaları uygulanır…

MailStore Client üzerinden bir çalışma oluşturduktan sonra,

İlgili olan görevi, oluşturduğunuz iş üzerinden sağ tıklayarak ya da direkt Windows Görev Zamanlayıcı’ya girip,

Not: (Burada yalnızca bir tane Microsoft Outlook zamanlanmış görevi olmalıdır)

Açılan ekranda Microsoft Outlook ID başlıklı bir görev bulunur, bu görevi editleyerek devam ediyoruz.

5. Adımda, şu anda bulunduğunuz zamanın biraz ilerisi için saat/dakika girip

6. Adımda zaman aralığını girip, tüm pencerelere OK yaparak işlemi tamamlayalım.

Bu işlemlerden sonra zamanladırılmış arşivleme işleminin zamanında çalışıp arşiv alıp almadığını kontrol edebilirsiniz.