Safetica DLP Programı Özellikleri ve Ekran Görüntüleri

Auditor (İzleme):

Kullanıcılar tarafından ziyaret edilen tüm web sitelerin (URL bazında) takibi yapılabilir.

Kullanıcıların bant genişliği (Bandwith) kullanımları gönderilen ve alınan paketler bazında takip edilebilir.

Sanal, gerçek ve ağdaki tüm yazıcılardan alınan çıktılar kaydedilebilir.

Kullanıcıların belirlenen konumlardaki, belirlenen dosya türleri üzerindeki açma, silme, yeniden adlandırma, taşıma, kopyalama, web download ve FTP transferi aktiviteleri takip edilebilir.

Kullanıcıların bilgisayarlarında çalıştırdıkları tüm uygulamalar aktif ve pasif kullanım süreleri ile birlikte takip edilebilir.

Kullanıcı raporlarına dayalı normal kullanıcı aktivitesi belirlenerek değişik sürelerde bu normalden sapmalar incelenebilir.

DLP (Veri Güvenliği):

Firma ya da kurum için hassas olan veriler belirlenerek sınırları çizilebilir.

Farklı kurallara ve ilkelere tabi etiketler oluşturulabilir ve bu etiketler mevcut dosyalara eklenebilir.

Farklı veri grupları için ilkeler ve kural grupları oluşturabilirsiniz.

Bu kurallar kullanıcı ya da bilgisayar bazında uygulanabilir.

Her bir kullanıcı için erişilebilecek USB gibi harici cihazların erişim yetkileri düzenlenebilir.

Her kullanıcı için yerel dizin ve network erişim kuralları belirlenebilir.

Supervisor (Kontrol):

Web Kontrolü; girilebilir yada girilemez web sitelerinin belirlenmesi.

Uygulama Kontrolü; kullanıcı pc lerinde çalışabilecek yada çalışmayacak uygulamaları belirlenmesi.

Yazıcı Kontrolü; her bir kullanıcı için günlük, haftalık ya da aylık yazıcı çıktısı kotası belirlenmesi.

Yazıcı Kontrolü; hangi uygulamalardan çıktı alınabileceğinin belirlenmesi.

Yazıcı Kontrolü; kullanıcıların hangi yazıcıları kullanabileceğinin belirlenmesi.

Detaylı rapor paneli

Safetica’nın detaylı raporlarına Dashboard kısmından ulaşabilirsiniz.

Uygulama izleme

Safetica ile tüm iş istasyonlarında çalıştırılan uygulamaların kayıtlarını tutabilir, bu uygulamaları kullanıcıları, kategorileri ya da kullanım süreleri gibi parametrelerine göre görselleştirebilirsiniz.

Dosya Aktiviteleri İzleme

Dosya açma, silme, kopyalama ya da yeni dosya oluşturma gibi dosya aktivitelerinin kaydını tutabilir ve bunları dilediğiniz gibi grafiklere dökebilirsiniz.

Kullanıcı Trendleri

Bu fonksiyon sayesinde kullanıcıların uzun dönemli davranışlarını analiz edebilir, sizin için önemli olan aktivitelerindeki anormal hareketliliklerle ilgili rapor alabilir raporlama tarafında da kullanıcıları bu aktiviteler bazında kıyaslayabilirsiniz.

Ziyaret edilen web sitelerini sınırlandırma

Personelinizin çalışma saatlerini boşa harcamalarının önüne geçmek elinizde. Tüm iş istasyonlarında ziyaret edilebilecek ya da edilemeyecek web sitelerini ister kategori bazında, ister anahtar kelimeler ile, isterseniz de direkt URL girerek belirleyebilirsiniz.

Güvenlik ilkeleri

Çalışanlarınızın yazıcı, ağ sürücüleri, lokal sürücüleri gibi tüm kaynaklara erişimlerini dilerseniz kullanıcı ya da PC bazında, dilerseniz de grup bazında kontrol edecek güvenlik ilkeleri tanımlayın. Bu sayede gözünüz arkada kalmasın.

Uygulama kontrolü

Personelinize uygulama bazında tanımlayacağınız haklar ile onların kendi iş istasyonlarında çalıştıracakları uygulamalarda dahi yapacakları aktiviteleri kontrol edebilir, seçtiğiniz programlar için risk taşıdığına inandığınız aktiviteleri kısıtlayabilirsiniz.

Yazıcı kontrolü

Safetica ile kullanıcıların yazıcıları kullanımını kontrol etmeniz de mümkün. Dilediğiniz kullanıcıların dilediğiniz yazıcıları kullanamamasını sağlayıp, kullanım izni verdiğiniz yazıcılarda da yazdırılabilecek belge sayısı kotası uygulayabilirsiniz.

“Safetica üzerinden istediğiniz raporlara anlık erişebilirsiniz.”

 

Safetica Rapor Çeşitlerini Görmek İçin Tıklayınız

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı