Merhabalar;
Yukarıda görüntülenen bu hata bozuk lisans dosyalarından kaynaklanabilir, eğer lisans dosyalarınızı doğru girdiğinize eminseniz çözüm için aşağıdaki adımları izleyelim.
Bu sorunu gidermek için BackupAssist programında lisans ile ilgili bazı dosyaları silmek gerekmektedir.
Not :Lisans anahtarlarınız yeniden girmeniz istenecektir, elinizde mevcut lisans anahtarlarınızın olması gerektiğini unutmayın.
1-Denetim Masası -> Yönetimsel Araçlar-> Hizmetler ve BackupAssist hizmetini durdurun.
2- Araçlar > Klasör seçenekleri > Görünüm > Gizli dosya ve klasörleri göster sekmesini işaretliyoruz.
Bu aşamadan sonra aşağıdaki klasöre giriş yapın…
C:\ProgramData\BackupAssist v8\configuration
Aşağıdaki dosyaları bularak siliyoruz.
CortexIT.Licensing.ActivationManager.config
CortexIT.Licensing.ProductManager.config
3- Denetim Masası -> Yönetimsel Araçlar -> Hizmetler ve BackupAssist hizmetini tekrar başlatın.
4- Mevcut lisans anahtarınızı aşağıda görülen Lisanslama kısmından tekrar girin.
5- BackupAssist Programını kapatıp tekrar açın, sorun düzelecektir.