Konu satırı için seçeceğiniz kelimeler, onca zahmetle hazırladığınız bültenlerinizin, işe yarayıp yaramayacağı konusunda büyük rol oynar.
Bir sonraki e-bülteninizi göndermeden önce okumanızı önerdiğimiz 5 özel konu satırı tüyosu:
Yarım bırakın
Sonu merak uyandıran cümleler kullanın. “Kazananın adı …”
Okuyucular, e-mail kutularını hızlıca tararlar. Bazen bir ya da iki kelimelik konu satırları dahi, inanılmaz ilgi çekmektedir.
Spam gibi algılanan kelimelerden kaçının
Pazarcı satışı gibi (HAYDİ GEEEEL VATANDAŞ GEEEEL!!!) konu satırları, gönderinizin spam olarak işaretlenmesi için çok iyi bir sebeptir. Yani tüm kelimeleri büyük harfle yazarsanız, birçok ünlem kullanırsanız, Ücretsiz, Bedava v.s. gibi, herkesin gerçek olmayacağını bildiği, sahte kelimeler kullanırsanız, gönderiniz henüz açılmadan spam kutusunu boylayacaktır.
Soru sorun
Soru sormak, okuyucularınızın hem dikkatini çeker hem de merak uyandırır. “Bu yıl vergi rekortmeni kim oldu?”
Soru, okuyucunun kendisini eksik hissetmesini ve cevabı arayıp bulmak için bülteninizi açıp okumasını sağlar.
Zaman veya sayı sınırı koyun
Seminer ve/veya indirim sezonun sonu gibi süreli bildirimlerde, “Son 2 kişilik yer” veya “Son 2 gün” gibi konuları kullanabilirsiniz.
Etkinliğin veya indirim bitmesine 24 saat kalsa bile, zaman sınırı koyup gönderi yapmaktan çekinmeyin. “Ya şimdi ya hiç” türünde zaman sınırları da oldukça başarılı olmaktadır.
Tüyolar verin
Tüyo içeren gönderilerin ne kadar popüler olduğunu biliyorsunuzdur. Bilmiyorsanız, bu bültenin konusuna/başlığına bakabilirsiniz.
İnsanlar, öğrenmesi uzun zaman alan kavramların, basitçe listelenip önlerine konulmasından hoşlanırlar. “Başarılı satış için 5 ipucu/tüyo”