Bu makalemizde Mailstore yazılımına Pop3 outlook.com uzantılı mail hesabını ekleyip, yedeklemeyi anlatacağız.
Öncelikle Outlook.com web ara yüzünden pop3 desteğini aktif hale getirmeniz gerekmektedir, bu yapılmadığı takdirde Mailstore ile Outlook.com arasında bağlantı gerçekleşmeyecektir.
Kendi Outlook hesabımız ile giriş gerçekleştiriyoruz.
Bundan sonra Web ara yüzünde Seçenekler bölümüne giriş yapıyoruz.
Diğer cihazlardan veya uygulamalardan POP ile bağlanma sekmesine tıklıyoruz.
Pop > Etkinleştir
İndirilen iletileri silme > Cihaz uygulama ne derse onu yap; iletileri silmek üzere ayarlanmış ise, onları sil
“Ayarlarımızı bu doğrultuda yapıp kaydediyoruz.”
Sonra Mailstore Client programını açıyoruz ve sırası ile aşağıdaki işlemleri gerçekleştiriyoruz.
E-Postayı Arşivle bölümünden giriş yapalım.
IMAP/POP3 aracılığıyla Diğer Sunucu özelliğini kullanarak e-mail hesap ayarlarımızı yapmaya başlıyoruz.
Tek Bir POP3 Posta Kutusu seçilerek tamam diyoruz.
Mail ayarlarımızı aşağıda gösterildiği şekilde giriyoruz.
Hesap ayarları doğru olarak girildiği takdirde bizi diğer ekrana yönlendiriyor.
Sunucu ayarları :
- com POP3 serveradresi: pop3.live.com
- com POP3 kullanıcı adı: Sizin outlook.com e-mail adresiniz (ornek@outlook.com şeklinde yazılır)
- com POP3 şifreniz : E-mail şifreniz
- com POP3 SSLşifreleme: İşaretlenir.
Bitir seçerek işlemi başlatıyoruz, yedekleme işlemi başlayacak.
Yedek Alma işlem başarı ile tamamlandı.